Monday, September 26, 2016

Centrul de convenții și expoziții Nord-Oltenia Călimănești

De câte ori am trecut spre Sibiu am văzut niște construcții bizare și n-am știut semnificația lor până nu am oprit la întoarcere să citesc ce scrie acolo. M-am minunat să văd că într-o comună cu numele de Seaca se află Centrul de convenții și expoziții Nord-Oltenia Călimănești. Nu știu ce expoziții se organizează acolo, dar de convenții nici atât, pentru că la marile partide le place să aibă convențiila brașov, la Murighiol, la Mamaia, la Sala Palatului. Nu-mi amintesc să fie fost ceva acolo. Mi-am adus aminte de piramide dar și de alte construcții bizare și inutile.






Doamne, nu uita de noi
Suntem săraci, plini de nevoi
Doamne, ocrotește-i pe români


(27 septembrie 2016)

No comments:

Post a Comment