Thursday, August 4, 2016

Prin muzee: Craiova

Fiind la un examen de BAC mi-a propus și am reușit să vizitez Muzeul de Artă din Craiova, o cllădire interesantă despre care se zice că proprietaruul aera atât de bogat încât ar fi avut aur să pună pe tot acoperișul galben lângă galben și tot i-ar mai fi rămas. Mă rog, o legendă...
Am văzut acolo multe tablouri interesante, așa cum sunt toate muzeele de provincie, dar m-a interteresat să stau mai mult în fața unei sculpturi cu cap de copil de Constantin Brâncuși. Mai erau acolo și alte lucrări ale maestrului. Am admirat unele dintre lucrările lui Țucurescu peste cele de la Muzeul de Artă al României din București, zic eu. Ar fi bine dacă oamenii bogați ai Craiovei ar cumpăra și dona opere de artă, să crească acest muzeu care e găzduit într-o clădire foarte, foarte frumoasă.


(04 august 2016)

No comments:

Post a Comment