Monday, August 8, 2016

Golul 20

Am și eu o vârstă. Am văzut la viața mea tot felul de meciuri de handbal, inclusiv meciuri când românii aveau o echipe campioane pe bune la handbal.
Ceea ce am vazut pe 08 august 2016 la televizor, într-o transmisie directă, nu mi-am imaginat că există așa ceva în handbal. Mă refer la golul 20 al meciului de handbal Brazilia - România. Mă refer la golul 20 al braziliencelor. Adică portăreasa din echipa Braziliei, a tras spre poarta echipei falimentarelor noastre, care se lăudau co o tipă care se considera cea mai bună din lume, iar mingea a intrat pe poartă. Incredibil, dar adevărat. Cred că nici la grădiniță copilașii nu fac o asemena prostie, de a lăsa 1/3 din teren gol, ca o pasă trimisă cu un anumit scop, să se transforme în gol pur, inocent, natural și perfect.
Îmi aduc aminte cum nefericitele de jucătoare, după cât de slabe s-au dovedit tot timpul se autoîncurajau și dădeau senzația că vor veni cu medalia de aur. Bunul simț ar fi trebuit să le invite să nu dea speranțe poporului, știind cât de mediocre suntără, vai de capetele lor... Cred că la cratiță le-ar sta cu mult mai bine, căci a face ciorbă de fasole cu ciolan afumat este cu mult mai onorant decât a pierde meci după meci în văzul unor oameni și așa hămesiți și umiliți de o clasă politică groaznică. De bie de rău, după fiecare farfurie de ciorbă, cei ce o consumă vor spune: sărut mâna pentru masă, iar bucătăresele vor pleca mulțămite.


(09 august 2016)

No comments:

Post a Comment