Friday, August 12, 2016

Fiecare cu mantrele lui

Acum este la modă să se facă un pelerinaj, să se rostească mantre sau să se facă o pomană sub un cort cu vreo 900 de invitați, cu meniu și servire a la carte.
Să repetăm niște mantre în gând pentru a primi acea forță interioară care ne dă nivelul de determinare. Se recomandă mantre precum:
  • să cumpăr banala geantă Himalaya Niloticus Crocodile Diamond Birkin;
  • să cumpăr  inel de diamant produs de casa Shawish;
  • să primesc un superb model de rochie  lucrat manual, batut in 2000 de diamante, rosii si albe, de 25 si 50 de karate;
  • să am banii să-mi cumpăr o pereche de pantofi magici roşii ca ai lui Dorothy din Vrajitorul din Oz,  decoraţi cu 4,600 de rubine;
  • să mă bucur că în fiecare zi cadoul primit va fi din categoria celor stabilitedeja;
  • săcred cu tărie că mi se cuvin toate lucrurile care sunt cele mai scumpe din lume;
  • toate visele mele să devină realitate de tip Dior, Versace sau Prada;
  • să și să și să.
Acum că se practică mantrele, am început timid. Voi continua, căciîn mașina 133 miroase urât la stația la care mă urc eu și a-mi repeta foarte convins mantre, mă revigorează precis.

(12 august 2016)








(11 august 2016)

No comments:

Post a Comment