Monday, August 29, 2016

Am revenit la sală

De vreo 10 ani am mers la sală zi de zi, iar întreruperile au fost nesemnificative. Anul acesta, întreruperea a fost de două luni pe motiv de plecări pe colo și pe colo. Dacă a fi driver înseamnă un sport, este clar că nu am avut întreruperi.  Ieri 20 august 2016 am fost pus în situația să reiau activitatea după o pauză prelungită. Deși am citit mult despre cum trebuie făcut primul antrenament, adică:
  • exerciții simple;
  • exerciții cu greutăți mici;
  • număr de repetări redus;
  • atenție la calitatea execuției;
  • fără exagerări și fără excese;
mi-a fost foarte greu să mă țin de toate aceste reguli, dar am reușit. Rezultatul este unul simplu: pe 30 august voi reveni la sală cu un antrenament ceva mai intens pentru că nu am nicio suferință dată de ceea ce s-a întâmplat ieri. Atmosfera la SAS GYM este aceeași pe care o știam, o atmosferă care mă stimulează să revin și să lucrez, aș vrea mult mai bine ca până acum. Am revăzut persoane pe care le știam și cu care m-am salutat. Era acolo și Dorian Popa, care lucra și despre care am scris pe blog despre el ca sportiv culturist. Și azi voi lucra cu maximă atenție pentru că o exagerare m-ar scoate din circuit pentru un timp și nu vreau deloc acest lucru. Azi voi mări:
  • diversitatea exercițiilor;
  • greutățile cu care voi lucra, fără a depăși 15kg la gantere sau 15+15 la haltere;
  • numărul de repetări de la 10 la 20 pe set;
  • numărul de aparate la care voi lucra;
  • durata antrenamentului cu un 20%.
dacă voi găsi o bandă liberă, voi merge pe bandă un 20 de minute la început mai lent şi după aceea în ritm mai accelerat.
Concluzia: este excelent!



(30 august 2016)

No comments:

Post a Comment