Sunday, July 17, 2016

Caracterele: abjectul

Abjectul chiar nu ar merita vreo atenție. Numai că el fiind prezent, trebuie să-l identificăm urgent și să ne protejăm cât mai bine, pentru a nu pătimi atunci când intrăm în coliziune cu el.
DEX online definește pe cel care este abject astfel:
ABJÉCT, -Ă, abjecți, -te, adj. Care comite fapte reprobabile; ticălos. ♦ Care inspiră repulsie, dispreț; josnic, netrebnic, mizerabil, lipsit de scrupule,mârșav, ordinar. Comportament abject. – Din fr. abject, lat. abjectus. 
Dacă aș începe să enumăr pe câți am întâlnit și erau abjecți  100% mi-ar trebui un top de hârtie. În categoria personelor abjecte am inclus pe cei care:
  • mi-au cerut să particip la un concurs doar pentru a-l distruge pe un adversar al lor;
  • au făcut jocuri pentru a favoriza pe cineva fără niciun merit în a ocupa un post;
  • au făcut compromisuri imense pentru un blid de tărâțe prin Italia;
  • au mers în numele meu în Grecia și tot în numele meu au solicitat servicii ca pomanagiii de se aflau, deși se considerau tipi cu obraz subșire;
  • mi-ai trântit ușa în nas și apoi veneau să ceară favoruri ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat;
  • au vorbit de rău despre mine crezând că nu-i aud, deși erau în spatele ușii.
Abjecții sunt peste tot și mișună ca viermii. Nu au miros, nu au culoare, ci doar sunt devoratori de favoruri. trebuie mare atenție căci cine nu are capacitatea să-i identifice plătește cât pentru 99 de neamuri eroarea de a intra în coliziune cu un abject.





(17 iulie 2016)

No comments:

Post a Comment