Tuesday, June 21, 2016

Ionuț-Silviu CREȚU, 500 trageri în brațe

Despre Ionuț-Silviu CREȚU am mai scris și sunt sigur că voi mai scrie. El este omul la care am văzut dorința de autodepășire continuă. Săptămâna trecută m-a surprins când a anunțat că dorește să execute 500 tragerin în brațe. Este exercițiul care fascinează pe toată lumea și la care toți care merg la sală muncesc din greu pentru a-l executa în condiții cât mai bune. L-am urmărit de nenumărate ori pe Ionuț-Silviu CREȚU, maestrul meu, ca să zic așa în ale sportului, executând pull up fără cusur și am acceptat sfaturile lui ori de cîte ori am încercat să mă apropii și eu de acest exercițiu al naibii de dificil.
Știam de competiții cu flotări. Știam de Dan Stanescu, maestrul și campionul flotărilor. Admiram pe cei care la SAS GYM fac trageri în brațe, dar ideia de 500 de repetări m-a impresionat prin noutate. În ziua de vineri 18 iunie 2016 maestrul meu Ionuț-Silviu CREȚU, a trecut la execuția pe parcursul a două ore, cu pauzele de rigoare a celor 500 de trageri în brate. Le-a executat în 36 de reprize, cu maximum de 20 repetări și cu minimum de 10 repetări. A menținut ritmul aproape constant, căci în partea a doua, Ionuț a lucrat în reprize de 10, 11, 12 sau 15 repetări. 
La adresele de yuotube se găsesc filmele cu execuții după cum urmează:
  • la adresa https://www.facebook.com/fitnesspersonaltrainer/videos/10153499332620764/  se află începutul primelor 100 de trageri în brate; 
  • la adresa https://www.facebook.com/fitnesspersonaltrainer/videos/10153499383490764/  se află finalul celor 200 de trageri în brate;
  • la adresa https://www.facebook.com/fitnesspersonaltrainer/videos/10153499411715764/ se află finalul celor 300 de trageri în brate;
  • la adresa https://www.facebook.com/fitnesspersonaltrainer/videos/10153499563625764/ se află finalul celor 36de reprize.
Și azi 21 iunie, după  patru zile, palmele lui purtau urmele acelui efort extraordinar. Am discutat îndelung cu Ionuț azi și am văzut că ceea ce a făcut vineri se înscrie într-un amplu program de 500 de repetări de vinerea cum îi place lui să spună, toate fac parte dintr-un program bine gândit și care preced participarea sa la o competiție importantă în toamnă. El știe să facă antrenamentele care îl vor duce spre atingerea obiectivului stabilit. Așa cum îl cunosc eu pe Ionuț, este un om care face toate calculele astfel încât să atingă forma maximă chiar în ziua de concurs. 
Iată câteva execuții superbe!






(21 iunie 2016)




No comments:

Post a Comment