Tuesday, May 31, 2016

Prost crescuții de de la sălile de culturism

Când aleg o sală unde să-mi fac abonament am în atenție o serie de criterii pe care le consider extraordinar de importante și de aceea am ales să merg la SAS GYM pentru că pe mine mă interesează:

  • să nu se vorbească foarte tare;
  • lumea să nu înjure prea mult;
  • fiarele să nu fie aruncate ostentativ;
  • ca lumea să nu vină să defileze;
  • să nu fiu pisălogit dacă lucrez la un aparat;
  • să nu fiu deranjat;
  • oamenii să fie politicoși;
  • fiecare să lucreze în felul lui;
  • instructorii să fie atenți;
  • să mi se răspundă la salut;
  • să nu fiu tulburat;
  • să nu mă împiedic de peturile lăsate aiurea prin sală.
Peste tot există prost crescuți, adică indivizi care nu au șapte ani de acasă, deși mulți fac alegații că ar trebui schimbată chestia la șase ani de când se merge la școală preponderent de la șase ani. Sunt mai conservator și consider că prost crescuții, adică ăia care nu au șapte ani de acasă:

  • aruncă gunoaiele pe orinde deși există coșuri de gunoaie;
  • lasă robinetele să curgă fără rost după ce au terminat;
  • nu folosesc corect WC-ul;
  • își fac nevoile la duș sau la saună;
  • înjură urlând;
  • te dau laoparte de la aparat fără comentarii;
  • duc ganterele în afara sălii;
  • te apostrofează inutil.
Sunt încântat că merg la o sală unde curățenia este menținută la cote foarte ridicate și am observat dorința de a nu fi praf pe echipamente și nici pe dușumele. Aici un rol important l-a jucat autoselecția pentru că la aceasta sala nu vine oricine. Vin numai persoane care vor să facă antrenamente complete și care muncesc cu adevărat. În cei peste doi ani nu am întâlnit situații care să-mi producă disconfort. De aceea apreciez atmosfera și continui să reînnoiesc abonamentul la SAS GYM.

(31 mai 2016)

No comments:

Post a Comment