Wednesday, April 13, 2016

O lucrare de luat în seamă

Azi am avut o frumoasă surpriză oferitaă de fostul meu doctorand Alin ZAMFIROIU și anume, mi-a oferit cartea pe care a scos-o de câteva zile, caldă, direct de la editură, cu o copertă frumoasă. Mă simt măgulit că el s-a gândit la mine și a venit să-mi ofere un exemplar cu dedicație. Sunt foarte mandru că Alin fostul meu doctorand, iată, a publicat o carte, prima lui carte de unic autor.

Alin ZAMFIROIU - Matrici software de evaluare a calității aplicațiilor mobile din mediul 
                                   educațional, Editura ASE, București, 2016, 133pg, 
                                   ISBN: 978-606-34-0050-6.
Lucrarea are opt capitole, o introducere, concluzii, o bibliografie și două anexe. Eu i-am făcut o mică prezentare care se află pe ultima copertă, în care arăt câteva elemente pe care le-am considerat importante legate de procesul de elaborare dar și aspecte pe care eu le-am considerat originale, rezultat al muncii de cercetare întreprinse de autor pe o durata de patru ani.




Ce frumos arată acestă carte de singur autor, cum este frumos să înceapă activitatea publicistică orice tânăr cercetător, slujitor al informaticii economice din ASE.


(14 aprilie 2016)

No comments:

Post a Comment