Friday, April 29, 2016

Nostalgia vechii săli SAS GYM din 87A

De miercuri 4 main 2016 sala SAS GYN din strada Traian Popovici 87A, București va fi o amintire. Noua locație va fi într-o fostă hală de fabrică în apropiere. De la mutarea mea la această sală acum trei ani, am crezut că voi avea nostalgia locației fooarte luminoase din Calea Vitan 23D. Nu a fost așa pentru că:

  • sala era primitoare;
  • sala avea numeroase aparate;
  • sala era liniștită;
  • cei care se antrenează acolo sunt oameni cu obiective precise;
  • mulți de la Sporty Club au venit aici;
  • personalul era civilizat;
  • curățenia era la un nivel foarte ridicat;
  • preocupările managementului pentru clienți este foarte bun;
  • parcarea nu ridică probleme;
  • sauna umedă dar și cea uscată ridicau standardul;
  • politețea era cuvântul de ordine.
O descriere a sălii SAS GYM de forță trebuie să includă câteva cuvinte despre spațiul care era format din:

  • o locație ceva mai mică unde se aflau aparatul Smith, un echipament pentru gambe și un cadru pentru lucrul cu halterele;
  • o sală mai mare din partea cu strada Popovici unde se aflau niște biciclete, echipamente pentri lucru cu brațele, cu picioarele și lucrul în  planul înclinat, planul declinat, respectiv, din culcat cu halterele;
  • o locație unde se găseau stativele cu gantere, helcometru dar și băncuțe pentru lucrul cu gantere iar prin reglare se asigură poziția culcat și cea inclinată;
  • o zonă ceva mai îngustă unde au fost plasate benzile, solicitate destul de mult.
  • sala de dușuri, saună și vestiar, renovată acum un an este caracterizată pri curățenia menținută de doamnele pentru care am o mare admirație la cât de mult muncesc și mai ales cum muncesc.
Chiar dacă sunt foarte multe persoane care lucrează în același timp în sală, indiferent de intensitatea de utilizare a echipamentelor, niciodată nu mi s-a întâmplat să vin la sală și să nu fac antrenamentul exact așa cum mi-am propus.
Această sală de miercuri de după Paști va fi o amintire. va fi o amintire frumoasă. Am credința că noua sală va reprezenta un salt calitativ, căci zona este foarte bună, mai ales pentru cei care urmăresc performanțe proprii, în lupta cu ei înșiși.













(29 aprilie 2016)

No comments:

Post a Comment