Saturday, March 19, 2016

Ziceri celebre dâmbovițene

Marile spirite rămân în istori atât prin fapte, cât și prin zicerile lor faimoase. Și pe Dâmbovița există mai ales ziceri de duh, care s-au întipărit în mițile noastre, din varii motive. În continuare voi enumera unele dintre astfel de ziceri, pe cale le consider definitorii pentru cei care le-au scos pe gură pentru prima dată.
Ion Iliescu: măi, animalule!
Gelu Voican Voiculescu: Eu ma situez intre metafizica si clitoris.
Adrian Năstase: Cineva a sugerat să vină să-mi numere găinile.
                             Eu i-am sugerat să vină să-mi numere ouăle
Traian Băsescu: iarna nu-i ca vara!
Bogdan Chireac: cu toată dragostea o spun.
Mircea Badea: traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Elena Băsescu: poți să ai și eșecuri, poți să ai și succesuri.
Emil Boc: o universitate are trei alternative.
Klaus Iohannis: ghinion.
Mulți dintre contemporanii noștri au ziceri memorabile dintre acre unele sunt de reținut. Peste ani le vom folosi amintindu-ne cu nostalgie că le-am auzit chiar la prima mână din gura celor care sunt recunoscuți ca autori ale lor.

(19 martie 2016)

No comments:

Post a Comment