Monday, March 21, 2016

Am ales sala de forță SAS GYM

După închiderea în condiții cel puțin dubioase a sălii Sporty Club din Calea Vitan mi-am pus problema încotro s-o iau. Din discuțiile cu mulți colegi de suferință, am ajuns la concluzia ca cea mai potrivită obiectivelor mele este sala SAS GYM pentru că:
- nu este foarte departe;
- există posibilități de parcare;
- operaza 24/24:
- dispune de numeroase echipamente;
- și-a reînoit echipamentele;
- este foarte bine organizată;
- are saună umedă și saună uscată;
- personalul se poartă foarte bine;
- curățenia este la un nivel foarte ridicat;
- clienții sunt liniștiți;
- există respect între noi;
- managementul este adaptat la cerințe;
- repararea defecțiunilor este rapidă;
- iluminatul este foarte bun;
- temperatura vara sau iarna corespunde cerințelor de confort;
- nu există fire de așteptare la aparate;
- nivelul de civilizație este foarte bun.
După doi ani aproape conchid că mersul la sală este o plăcere și comparativ cu săli din Dubai, Cancun, Las Vegas, San Jose, Nurnberg, St. Maarten este o sală de top în raport cu obiectivul meu care nu sunt un tip fițos, dar care cand intră la sala cu un program stabilit, îl duce la bun sfârșit de fiecare dată fără probleme.
Am avut privilegiul să discut cu mari campioni de culturism și aici îl menționez pe Răzvan Ariton, dar și alți campioni la alte discipline precum artele marțiale și aici îl numesc pe Claudiu Cheleș. La acestă sală sunt instructori de toată isprava, cu nivel de pregătire profesională exemplară și voi numi pe
Ionuț Crețu, Marius Toader, Răzvan Buciulac, George Vlad, Gabriel Dumitrache.
Mă număr printre persoanele care caută și chichițe. Dacă nu le-am găsit înseamnă că SAS GYM nu le are. Sala răspunde unui nivel de exigență ridicat pe care mi l-am impus și de aceea am reînnoit abonamentul lună de lună. E mare lucru să am o sală unde îmi parchez mașina fără probleme, bineînțeles alegând un interval de timp bun în raport cu dificultatea antrenamentului pe care mi-l impun. Am ales acesta sală după mai multe criterii, prin comparație cu nenumăratele săli de prin alte părți în așa fel încât să fac exact ceea ce mi-am propus și să-mi îndeplinesc obiectivul meu pentru care merg la sală cât mai des este posibil. Așa cum zice un mare prieten al meu, Ionuț Crețu,  aici este sala in care se muncește mult pentru rezultate pe măsura!

(21 martie 2016)

No comments:

Post a Comment