Saturday, March 12, 2016

Odioșii cioclii

Ieri pe România Tv s-a dat un filmuleț despre Casa Regală și am văzut acolo prea mult negru în zona unde erau secvențe din filmele de demult. Mi-am adus aminte cum de ziua mea compania idioată de telefonie mobilă unde aveam abonamentul mi-a trimis să mă felicite un plic negru. La ortodocși negrul nu înseamnă în niciun caz bucurie, fericire, distracție.
Nu mi-am putut închipui că acel realizator de emisiune este atât de primitiv și de brutal!
Nu am crezut că cineva gândește cu acel chenar negru în avans asupra a ceeea ce s-ar întâmpla cândva, nici noi nu știm niciodată când.
Culmea este că emisiunea avea invitați niște tipi cu ștaif, unii dintre ei zicând că au educație monarhistă. Parcă era și un academician autor de studii de excepție  în ale artei medievale. Ceea ce este sigur, este că niciunul nu a comentat tonalitatea filmului și fundalul pe care erau proiectate secvențele. Nici muzica nu era adecvată, dar crainicul care comenta imaginile o acopereau.
Nu ma miră niciodată că goama după rating dezumanizează. Nu mă miră că lipsa de profesionalism a devenit stindard pentru unii care pentru a se remarca proiectează scene șocante, dezgustătoare, cu comentarii dintre cele mai stupide, primitive și explicite.
Am auzit zilele acestea cum niște gunoaie de jurnaliști rosteau cu gurile pline niște diagnostice puse altcuiva, desi dacă le-ar fi fost puse lor s-ar fi făcut albi ca varul, ar fi urlat de durere și ar fi tăcut mormânt.
Un pic de atitudine decentă și de respect nu le-ar strica pentru a arăta că știu și ei ceva meserie, vai steaua lor de mitocani cu nume de jurnaliști. Apropo, tot acolo a apărut un tip căruia moderatoarea i s-a adresat Roberst Turcescu. Cine este tipul?
Ce rău este când oamenii își pierd busola și fac lucruri necugetate, de mântuială, penibile, fără conținut și neadecvate.

(13 martie 2016)

No comments:

Post a Comment