Monday, March 14, 2016

O nouă inițiativă tip campanie electorală

Ana are mere.
Ene are pere.
Coșurile de gunoaie nu mai sunt la modă.
Băncuțele sunt epuizate.
Trebuie ceva absolut nou.
Bucureștiul are câini.
Câinii fac mizerie.
Stăpânii nu curăță mizeria.
Așa că primăria Sectorului 3 s-a hotărât:
- a pus niște puncte cu pungi;
- așteaptă ca populația să se civilizeze;
- curățenia va triumfa.
Mai e mult până departe.
Azi au fost puse.
Trebuie văzut cum și dacă vor fi utilizate pentru a menține curățenia pe străzi. Oare vor fi luate pungile pentru a pune mancarea la școală pentru copii?
Oare proprietarii de câini chiar le vor folosi să nu mai fie excrementele patrupedelor lor peste tot?
Oare proprietarii se vor apleca și vor aduna chestiile urât mirositoare întorcând punga pe dos?
Oare proprietarii acre de regulă mănuși neavând și nici făraș special neavând vor găsi modalitatea ca folosind numai o pungă pur și simplu să facă ceea ce n-au făcut niciodată?
Să aqșteptăm doar câteva zile. Oricum a fost o afacere rezonabilă, bazată pe o ideie foarte veche prin alte țări. Acolo, aceste puncte nu prea sunt în cartiere, ci pe marile artere și pe lângă parcuri. Dar acolo lumea este educată. Să sperăm că și aici, că nu i-am văzut eu, că acum m-am găsit să subapreciez. Dacă la o chestie revin 10EURO și se pun să zicem 1.000 de puncte în sector, înseamă 10.000EURO profit. Unde am auzit eu pe un tip care zicea că pentru 10.000 de EURO nici măcar nu se dă jos din pat? Înseamnă că adebărul legat de acest business o fi altul, adică pentru un punct profit 1EURO, deci la 1,000 se obține un câțtig de 1.000Euro. Ăsta da business...

(14 martie 2016)

No comments:

Post a Comment