Friday, March 11, 2016

Ce mai face Simonica?

La noi, cum are un pic de succes un sportiv, toți se agață de el pentru a face reclame celor mai de rahat produse. reclamele sunt așa de primitiv realizate că nici lacrimule nu sunt suficiente pentru a compensa lipsa de idei a nenumăraților așa-ziși realizatori de advertisement.
Tot așa s-a întâmplat și cu mămica lui Simona Halep care a început să apară în reclame cu niște tigăi parcă sau mă rog, acolo ceva de bucătărie și zicea și ea că face ceva să-i placă lui Simonica ei.
După ceva vreme a intrat în scenă și tat-su care nu știu ce a bolmojit el acolo că jurnalele au și interpretat că makedonii sun oprimați.
dar, iată că Simonica lor a luat-o pe pantă la vale și deja acele reclame nu mai apar. A apărut că sportiva și-ar vinde un bolid, indicand și prețul.
Este un cântec:
Bate Doamne lumea rea , mult imi poarta grija mea.
Bate Doamne oamenii , care nu-mi vreau binele !
Cand am bani si-mi merge bine ,toata lumea-i neam cu mine.
Doamne feri de ceva rau , nu-s mai neam cu neamu' meu' !
Cand am bani si am de toate , de multi prieteni am parte.
Da cand am ajuns la rau , nimeni nu-i prietenu' meu !
 Este important ca să învețe și ea dar să învățăm cu toții din acesta lecție.
Simona Halep este foarte tânără și nu a spus totul în tenis. Ea are tot timpul s-o facă.
Așa că nimeni din jurul ei să nu se grăbească. Acea mașină ar sta în garaj pentru că ea fiind cu turneele nu are cum și nici pe unde să se plimbe cu ea. Mașina suferă uzură morală. Peste vreo cincisprezece ani, când se va gândi să se retragă, evident își va lua și o mașină. Cu siguranță ca atunci vor fi niște km de autostradă pe unde marea campioană să-și mâne bolidul.

(11 martie 2016)

No comments:

Post a Comment