Wednesday, February 17, 2016

Românul e născut poiet

Special am scris poiet nu poet..

  • Am observat lacest lucru de câte ori merg la sală să mă antrenez. Văd tineri care sunt veniți pentru prima dată. Eu lucrez la un aparat, sunt către final, deci am o sarcină cu nivel ridicat. Când am o pauză, unul dintre ei vine, se așează și dă-i și dă-i. Dacă îi zic să cafă în prealabil o încălzire, mi se spune că știe el mai bine ce are de făcut.În loc să fie prost cinci minute și să se deștepte ascultând un sfat, respectivul rămâne prot pentru totdeauna. Poietul din el, nu poetul,  este dominant și nu-l lasă să învețe nimic din experiența uneori nefastă a altora. El merge înainte să dea cu țeasta în zid, să simtă durerea, doar pentru că el este născut să fie poiet, nu poet.
  • mai urmează și altele cu poieți autohtoni.






(14 februarie 2016)

No comments:

Post a Comment